måndag 20 juli 2009

Etapp 2, foten höll!

Men det var inte mycket mer, tejpen gjorde helt klart sitt jobb. Vaknade i natt och skulle gå och kissa. Fotsteget ner från husvagnen kändes otroligt långt ner och svårt att komma nerför, men det gick och efter nästan 3 km till start var man ordentligt uppvärmd. Själva banan bjöd väl inga direkta svårigheter men jag var tvungen att bromsa i nerförsbackarna. Nöjd med min insats även om man inte hade en chans att hänga med Anders när han kom ikapp, tur att man inte bommar... Ad gjorde en bra insats i dag igen och J hade koll även hon. run och Sara sprang riktigt bra idag, de sprang som de planerat idag.
Jag vill lyfta fram Ola som gjorde en stabil insats idag igen i min klass. Herr och fru Wilén har gjort goda insatser.
För fullständiga resultat är det bättre att kolla oringens hemsida, jag har ingen koll. Nu är batteriet slut i datorn...

2 kommentarer:

  1. oj vilken bloggexplosion lycka till på tredje och att du håller gamle man./andreas

    SvaraRadera
  2. Jag kände mig pressad av mina "bloggföljare"...typ dig!

    SvaraRadera