tisdag 21 juli 2009

Etapp 3 klar- nu blir det vila!

Tidig start idag, jag och Ad gick upp kl 06:30 för att ha god tid på oss med frulle och bussresa till Arenan. Jag gick med Ad till start och såg att hon fick in kontrolldefinitionen innan jag rusade vidare till min egen start. Idag har jag missat lite, men på det stora hela är jag nöjd. Det är lite för mycket löpning på vissa delar av banan och då tappar men med sina halta och stapplande ben. Väl i mål gick jag och kollade att Ad sprungit riktigt bra idag, kul! Cyklade med fart hem till E som fortfarade inte fått springa så att frun och J kunde bege sig till Arenan. Har passat på att duscha (iskallt som sig bör), diska och sitter nu och skriver lite medan jag kollar att J kommit runt på inskolningen och att frun och Sara sprungit som bara den i skogen idag, kanonkul! Rune och Stefan tar hem etapperna idag, bra jobbat! Ska bli skönt att vila från orientering imorrn och träffa brorsbarnen så vila blir det ju inte...
Vi har riktigt trevligt här i Leksandslägret och familjen laddar redan inför 5-dagars (jag vet att de nu heter O-ringen men jag gillar det inte) i Örebro 2010. Imorgon blir det klubbfika här på gatan, alla LOK:are är välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar