måndag 11 maj 2009

Två nätters god sömn.

Tre flickor kom springades mot mig när jag kom på perrongen i går. Man blir varm i själen. Det har varit en bra helg. Den började med en härlig köttgryta på Vaxblekargränd med mamma och pappa, vidare upp till Melin och kolla VM-semi. På lördag var det 85-årsjubileum som började med Trollskubbet (IFK Sävsjö:s handikappstävling i orientering), lunch med massa IFK:are, bowling med PW och både gamla och nya IFK:are, groggar med Melin innan man avslutade kvällen med linedance och en alkoholfri middag. På söndagen blev det kortspel med mamma och pappa innan de skjutsade mig och den överpratglade mannen från IFK:s centralstyrelse till Nässjö. 6 timmar senare är man hemma igen efter en skön men späckad helg. Man skulle ju kunna tro att man är utvilad...

1 kommentar:

  1. Jag KRÄVER att du är utvilad efter 2 nätter hemifrån ;0) Gillar att ligga på 1:a plats och som svar på frågan vad du gjorde utan mig?: Precis vad du själv vill, men det är väl ungefär som nu?!

    SvaraRadera