tisdag 17 augusti 2010

Ett evighetsprojekt?


Här ligger hon, nerbäddad i sin nya säng. Fram till i dag har hon sovit i spjälsäng. Ja, det är länge men det har varit skönt att ha henne på plats. Hon har redan vandrat upp för att "issa, bajsa" ett par gånger och hälsat på hos grannen Julia. Undrar hur långt insomnade det blir i dag?

Stolt som en tupp är hon i alla fall över att sova i stor säng = stor tjej! Hon har haft hjälp av systrarna att tvätta av sängen som legat på takstolarna i garaget. Det var både roligt och blev blött. Nu ska hon upp och "issa, bajsa" igen.



Själv har jag arbetat mina sista betalda timmar denna vecka, lite skönt att ta helg så här på tisdagen. Lite ideellt arbete med orienteringen på eftermiddagen och kvällen är ju bara kul. Nu hör jag toarullens rassel så jag lär gå...hmm resultat, kanske dags att somna nu då min lilla älskling?

3 kommentarer:

  1. Ha tålamod hon är ju så himla söt där hon ligger jag bara ryser och hör henne fördröja insomnandet. sängen ser ju som ny ut. Kramisar

    SvaraRadera
  2. Det är inget evighetsprojekt, det kräver bara lite tålamod. De andra vande sig ju ganska snabbt, kommer du ihåg det?

    SvaraRadera
  3. Gud vilken fin säng!!!

    SvaraRadera