söndag 12 december 2010

12/12, grattis Melin!

Planen höll även om vi inte somnade 17:00. Jag och Frun satt uppe och kollade på The Terminal men sista reklamen knäckte oss. Fattar inte att de måste lägga in så mycket reklam i en film, den blir ju så lång...

Det har varit en fullmatad helg...inget inplanerat idag men det har ändå varit fullt ös. Skridskoåkning,spolning, Vinterstudio, löpning för frun, långkok, innebandy, dilköttsmiddag, läggning, handboll övrig sport och Filip och Fredrik.

Kul med ett leende landslag som spelar med härligt hjärta och finess. # 20 visar ett underbart spelsinne med lysande passningar, en spelare i min smak.

Torsk är inte bara en fisk utan också slang för att förlora, 1 pinne på de fyra senaste matcherna. Enligt experternas analyser så var de värda mer...men vad är det värt? Min första torsk för säsongen blev det idag i sista matchen på innebandyn men då hade mina lag redan varit obesegrade i fem matcher.

2 kommentarer:

  1. Tack för senast! Jag saknar er redan!
    MODO vinner till slut! Jag är övertygad1
    Hälsningar
    Bengt

    SvaraRadera
  2. Hej är det bara jag som inte hittar filmen, igår hittade jag en film på RP.s sida men en Alexandra som var jättebra, men den är borta idag. Kramisar från en till som längtar.

    SvaraRadera