lördag 18 december 2010

Fantastiska julkalendern...

...Hotell Gyllene (KN)ORREN! Vet inte om det är jag som är oerhört omogen men jag ser/har sett varje avsnitt. Om jag av en händelse råkar missa morgonens avsnitt (om barnen sover som häromdagen...) så finns det tre chanser till per dag och sen finns ju svtplay. Roligt är det i alla fall både för mig och mina tjejer!

Skinklopp idag och det var ett oerhört starkt startfält. Två världsmästare bland annat. Det blev till att slita ont, var i alla fall först till ettan, men bristen på klurigheter blev mitt fall. Kanske också bristen på träning jämfört med de löpare som var före... Efter loppet blev det traditionsenlig gröt och skinkmacka. Döttrarna fick vara med och hälsa Helena välkommen till Leksand så nu har det blivit med i både radio och tidningen? Roligt är det i alla fall både för mig och mina tjejer!

Nervpirrande semifinal idag. Att leda med 4 bollar, tappa ledningen för att sedan återta den och vinna var oerhört imponerande och kul. Roligt är det i alla fall både för mig och mina tjejer!

1 kommentar:

  1. Håller med det är ju en riktig är en riktigt kul kalender. Roligt också med Helena. när kommer det i tidningen? Kramisar

    SvaraRadera