tisdag 28 december 2010

Det var det hele...

Hade väl kunnat skriva lite om tomtar, kyla, skridskoåkning, snöskolöpning, skidor, hur trevligt vi haft med mamma och pappa eller den onödigt ihärdiga plogningen av cykelvägar (vaddå sparkföre...?). Kunde också lagt ut några bilder på barn med förväntansfulla ögon eller fåniga vuxna som dansar kring granen och filmer med överlyckliga barn som öppnar julklappar. Hockeyn med nyförvärv och Foppas "Nej tack!" eller att Modo trots tabellposition hamnar på femteplats bland "poppis-lag".

Jag har dock bestämt mig att helt enkelt strunta i det. Nu läggs bloggen ner på ett tag. Det känns som det finns allt för många bloggare ute i cyberspace. Jag skriver för min egen skull och just nu finns varken behov eller tid, ni trogna läsare får hitta ett annat sätt än att berika era liv med mina fantastiska inlägg, ha ha (självinsikt). Passa på att beta av de gamla inläggen, mycket som kan läsas om och om igen, ha ha (återigen denna självinsikt).

Det kanske kommer en tid då suget blir för stort eller kön till toaletterna/duscharna är för lång och jag helt enkelt inte har något val än att börja skriva igen....

Passar på att tacka för mig, tack! Ska passa på att lyssna på The Pogues och steka pannkakor nu!

9 kommentarer:

  1. tack för bra läsning och jag förstår dig man har ju knappt tid att läsa alla bloggar gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Tack för den här tiden det är tråkigt men jag förstår att du har annat att lägga tiden på. Lägg lite tid på FC så man kan följa er på håll någon gång ibland i alla fal. Kramisar

    SvaraRadera
  3. Åh vad tråkigt. Men jag förstår dig, är också sugen på detsamma ibland men kommer alltid fram till att fortsätta :) Hoppas vi ses på ngt pass i framtiden.

    SvaraRadera
  4. Skulle så gärna vilja skriva att jag förstår dig när du bestämt dig för ett uppehåll, men glädjen över att läsa det du skriver är så långt mycket större än förståelsen över att du har annat att göra. En så talangfull författare får helt enkelt inte göra uppehåll och om det blir ett uppehåll får det bli rysligt kort!
    Gott Nytt Blogg År önskar Morfar

    SvaraRadera
  5. Experten sa...

    Tack för alla goda synpunkter från
    elitserien.Jag kommer att sakna dina
    friska tankar!

    Gott Nytt !

    SvaraRadera
  6. Vi sörjer lite för det ha varit kul att följa er. Men vi får väl ringa istället...

    SvaraRadera
  7. Tycker nog lite som Bengt ändå men okej da :-) Tack för fantastisk läsning!

    SvaraRadera
  8. Vill bara påpeka att det fortfarande är någon som inte gett upp hoppet :-)

    SvaraRadera