onsdag 1 december 2010

Jobb 9:30-19:00!

Anledningen till det sena inlägget idag stavas J-E-N-S! Trots att jag denna gång kallat in förstärkning av både Lilleman och Kerstin (tack för en trevlig sällskap under dessa dagar) så är jag helt slut. "Hans" son är absolut inga bekymmer men att underhålla denna 34-åring kräver uppenbarligen mer än 3 vuxna. Trots bullbak alà Anna Olsson och full uppbackning hela dagen känns det som en omöjlighet! Frun fick ta över sista timmarna då jag helt enkelt inte stod ut längre.

Nejdå, det är inte så farligt. Vi har haft en underbart härlig heldag där barnen lekt under "övervakning" av "de gamla". Vi har en jargong som vi trivs med och det är härlig att kunna ge och ta. Goda bullar, god lunch (janssons, tack Kerstin) och god middag i form av lasagne har avnjutits under dagen. Jag har till och med tränat idag med Onsdagsligan.

Otroligt viktiga 3 p inplockades mot SAIK igår och Lindström gick poänglös från tillställningen, underbart skönt för mina svaga nerver.

1 kommentar:

  1. Ja, vi får tacka för en grym dag! Men det var skönt att du drog, så vi fick njuta av din bättre hälft istället!

    SvaraRadera