söndag 5 december 2010

Hoppsan...

Julia kom hem från showen och var prickig... Undrar om hon smittade någon på innebandyn i fredags och hur många som hon smittade i Lindberghallen? En riktigt god jul får man önska dem i så fall (film kommer, det vill inte idag...)

Återigen en klinatt. Julia och Ellen sov i tarrsängen i Ellens rum, Frun på golvet. Jag hade hela dubbelsängen för mig själv, en stund i alla fall. Jag gick och la mig sent efter att Shooter slutat00:10 och Alice kom kl 01:00. Alice sov faktiskt bra, det var värre för Ellen och då också för Frun...

Idag tog vi sovmorgon, det behövdes. Sedan har ett gympamöte, ett skidO-möte och hockeyplansskottning löst av varandra. Koppgänget ar ute en stund i snön och lajjade lite också.

Gubbarna
har tydligt fått fart på Modo. Detta hjälpte ju föga igår eftersom FBK tydligen har samma överrenskommelse med domarkåren som Ryssland har med FIFA...?

Nu ska jag tagga upp inför några timmars jobb imorgon, sista avsnittet av The EV3NT får avsluta denna vecka.

3 kommentarer:

  1. OK, vi här nere fattar inte vad en "tarrsäng" är för något? Är det bra att ha när barnen är sjuka?

    SvaraRadera