söndag 6 juni 2010

Sveriges nationaldag!

Vad gör man om man får en stund tillsammans med frun så här när min älskade mamma är här och tar hand om våra barn? Jo, ut och tränar en stund tillsammans såklart! Det blir ju inte så ofta nu för tiden. När vi var själva och bodde i Uppsala blev det en hel del träning i hop. Vi utvecklade till och med ett eget teckenspråk. Öppen hand = ja och knuten hand = nej, allt för att jag skulle kunna prata med frun även när hon var för ansträngd för att prata.

Det blev lite grävning i dag också före lunch. Sedan tog frun fram rollerblades till de 3 stora tjejerna som fick testa lite på vägen. Rullskridskorna är en investering som gjordes i Uppsala och jag tror jag kan räkna tillfällena som de används på mina händer, men det är en bra-att-ha-grej. De tyckte det var kul att åka så nu kanske jag får anledning att åka någon mer gång.





En riktig klassiker som är värd att damma av en dag som denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar