tisdag 30 november 2010

Effektiva Frun

Det började med att Frun drömde sig bort till en färdig altan ut mot vägen. Jag tittade då bort mot skruvarna som barnens paketkalender brukar hänga på. "Om du ger mig en börda på mina axlar så undrar jag om det inte ska bli några paket för barnen i år..."

Vi har haft en plan om vad som ska vara i "paketkalendern" men Frun hittade inget när hon var till Örebro för någon helg sen. Sen blev väl tanken att det bara skulle räcka med chokladkalender och Svt:s julkalender, men det är alltid kul att trigga sin älskade.
Ja, så när jag kommer hem från jobbet idag hänger den där, klar!



Det kommer antagligen att byggas altan så snart snön smält här på Tillasvägen...

1 kommentar:

  1. Då kommer vi med spänning följa de olika paketen som öppnas av flickorna vem får börja? nI Får ju vänta med altanen tills jag klarar av att sköta pannan här hemma.

    SvaraRadera