fredag 30 oktober 2009

I gotta feeling...


Vakna på ett dåligt humör i morse. Sammanbiten och allmänt... Vet egentligen inte varför. Hade alldeles nyss ett hus fullt med härliga människor men sitter just nu alldeles själv med Spotify och hoppas att "I know you want me" med Pitbull kan få mig på gott humör till dess att huset blir fullt igen. 3 "tanter" stack till Hjultorget medans PeeWee försöker att smitta mina barn med lite Loppisbaciller på Tulavippan. "Bara ni inte kommer hem med något rämmil!" var det sista jag sa innan de for. Får se hur det går...? Har hunnit med ett ispass på förmiddagen med mina döttrar och PeeWee i båset. Det är så skönt att barnen liksom jag och Frun tycker om att röra på sig. Ska passa på att sätta ihop lite garderobsdörrar innan Snickarn kommer och inspekterar.
I kväll är det Ladies Night här i Leksand!? Fan, det har jag ju varenda kväll här hemma på Tillasvägen!

3 kommentarer:

  1. Och här är det Men's night i morgon på krogen! Istället för män som ska vara sexiga sjunger och är roliga på en sittning, så är det öl och strippor. Haha

    SvaraRadera
  2. Nu e det slut på veckan det är dags för FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSS ;-)

    SvaraRadera
  3. dansar sjunger du och drar fräcka skämt för dom varje kväll oxå?

    SvaraRadera