lördag 12 december 2009

Lucka 12, "monstret"!

(Hade tänkt att lägga in en film men jag och Blogger kommer inte riktigt överrens idag.)


Hon är ju ett otroligt sött monster och som sagt så kan hon ju ta hand om sin oreda. Hon är envis och väldigt företagsam och just nu svarar hon dessutom "Nä-e" på alla frågor. Hon har kommit på att man kan flytta pallen för att nå lysknapparna så man kan tända, släcka, tända, släcka!
Lördag och sovmorgon, jo men visst...sova kan man göra i graven! En heldag framför TV blir det i alla fall med Vinterstudion och packning. Det funkar utmärkt eftersom vi har en i köket och jag har ju förmågan att kunna göra fler saker samtidigt...

Mitt val igår föll på "På spåret" och "Skavlan", vet inte om det har med åldern att göra eller det faktum att TV 4:s reklamavbrott gör att "Idol" inte passar mig. Hur som helst så tycker jag att Luuk/Lindström/Skavlan slår Jidhe 7 dar i veckan även om jag gillar smålänningen.

Justyna Kowalczyk ger sig iväg på skidorna.
"Hon kommer från Polen", säger Frun.
"Ligger det nära Kupolen?", undrar Ellen.

1 kommentar:

  1. själv tittar jag på ungdomliga idol haha skön kommentar av ellen btw.kram

    SvaraRadera