måndag 14 december 2009

Lucka 14, många pass blir det…

Frukost
Pass 1, längdskidor. Hade tänkt åka några varav på skidstadion med Ellen men min lilla envisa dotter skulle givetvis åka med sina storasystrar. Sagt och gjort det blev en tur i isande vind och småspik från himlen med minst 30 stelfrusna fingrar som följd.


Lunch
Pass 2, längdskidor. Denna tur gav jag mig iväg helt själv. Vinden var som bortblåst och snöfallet hade blivit mer ymningt. Det var dock väldigt trögåkt eftersom det var ospårat…
Pass 3, längdskidor med Frun. Skönt att åka ett pass och leka spårmaskin åt min älskling.
Pass 4, lek med 2 pigga stora tjejer. Julia har fått feber under dagen och då passade jag på att ta med Ellen och Adelina bort och leka i lekparken en stund innan middag.
Pass 5, bastu med Ellen. Inget smakar så gott som en kall 3,5:a i bastun, mmm. Ellen vann dock vår bastutävling idag, hon är en riktig taktiker.
Middag
Pass 6, pulka i brant backe. Ellen och jag var inte nöjda efter maten utan vi gick ut och körde några vändor upp och ner för backen innan vi gick in och satte oss framför ”Superhjältejul”.
Nu är det dags vår läggning av 4 döttrar det kan ju vara ett pass för sig…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar