fredag 18 december 2009

Lucka 18, sanningen!


"En show glöms bort om den bara visar upp
effekter som man knappast anar.
Så ge mig trettio grader kallt
tomtar överallt och en skog av gröna granar"
Ja det var rejält rackarns kallt när vi gav oss hemåt efter lunch, kallast i Sverige idag! Det var dock en ljuvlig morgon och jag tog mig ett pass på förmiddagen på längden och man njuter varje staktag... Idag var spåren isiga och snabba och det känns ju bra att jag inte vallat om en enda gång på 4 pass, that´s my kind of vallning. La på ett lager "Swix blå extra" i måndags och paraffinet las på av barnens gudfar -07 inför "Öppet spår" med Frun.
Jo sanningen är att familjen varit i Idre i nästan en vecka. Men det kan ju vara så att någon bov av en händelse skulle komma in och läsa min blogg och då vill man ju inte att de ska veta att man är borta...
Jag har därför varit lite allmän i mina inlägg men jag har samtidigt skrivit "riktig inlägg" från den 13 december som handlar om familjens semester! Dessa finns att läsa i baktid...
Idag packade vi in oss i Renaulten och drog hem. Borta bra men hemma bäst!

Alice showar lite med min mössa och en karta hon hittat i lägenheten!

1 kommentar: