torsdag 20 maj 2010

Fundrar

Känner mig rätt nöjd när jag sätter mig ner med en kopp kaffe, en omelett i en nystädat hus för att skriva lite. En del kan säkert tycka att man är lite präktig men ärligt så är det inget jag bryr mig särskilt mycket om. Ser definitivt inte särskilt präktig ut i mina shorts, min t-shirt och min mustasch (om man kan kalla den det...).

Följde med Adelina på skidavslutning i går. Det var bowling och mat i Rättvik. Riktigt trevligt men varje gång jag spelar bowling tänker jag att "Hur svårt ska det vara egentligen?". Käglorna står ju där det står och klotet ska träffa på rätt ställe... Jag klarade skamgränsen på första serien (trots att jag inte slog en enda strike) så det var för väl.

I dag har vi som vanligt städat. Alice hjälper till ett tag, sen ramlar intresset över på något annat. I dag har hon lekt med dockor och prövat skor. Under tiden som hon åt så kollade jag mina mail och då blir resultatet så här:



Hon är full i fan det lilla charmtrollet!

Sverige mot Danmark i dag, undra hur det ska sluta? Vet inte, inget jag funderar så mycket på. Men jag funderar på om jag ska gå upp på vinden och kolla värmeväxlaren, men jag funderar nog vidare.

1 kommentar:

  1. Spagetti i håret kan vara det nya heta! Det vet man aldrig, gäller att vara före sin tid :P

    SvaraRadera