fredag 7 maj 2010

A Kumbernuss?

Adelina och Julia har båda två varit med och friidrottat. Ellen har då varit med och kollat. Sedan hon var knappt 3 år har hon sagt, "Jag ska bli kulstöterska när jag blir stor!". I går var det äntligen dags för henne att få pröva. Hon tyckte det var riktigt kul även om hon inte fick stöta kula...

Det blev ett löppass i går kväll när Alice somnat. Det var riktigt skönt, benen kändes bra, har ju inte sprungit ett steg sen i söndags. Så nu är jag förberedd för 4-minutersbyten inför kvällens innebandymatch.

Förmiddagen i dag har spenderats ute i solen. Ellen, Alice och jag har lekt i sandlådan, spelat innebandy, gungat i lekparken och lekt en klassiker "byt stubbe". Skönt att se Alice snappa upp leken direkt.

Eftersom Alice vaknade 05:09 i morse (hon somnade om, men inte jag) ska jag passa på att vila/mysa med Ellen framför tv:n (läs sova) nu när Alice sover.



Mina två hemmatjejer myser framför tv:n i väntan på lunchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar