måndag 24 maj 2010

Ska man slänga aset?

Är så förbannat less på vår gräsklippare. Köpte en ny fin Stiga för 5 år sedan och det har varit problem varje år. Gasvajer av, ingen gnista och så vidare. Nu när jag rullade fram den så har en svets släppt och jag kan inte få den att starta, arrrghh!

Har trots det haft en härlig förmiddag i solen med Alice, borrning och skruvning av takläkt till planteringslådorna har stått på programmet.

Såg filmen "Meet the Fockers" igen i fredags och funderar på om det är en sådan pappa jag kommer att bli om några år. En roande men även, som pappa till 4 döttrar, tänkvärd film. Ska nog skapa en egen "circle of trust", ha ha.

5 kommentarer:

  1. jag gör det och köp en klippo.

    SvaraRadera
  2. JA gör det mena jag :)

    SvaraRadera
  3. det enda rätta är en gammal hederlig handjagare. Motion, miljö och niemas problemas i en härlig kombo. /Kajsa

    SvaraRadera
  4. KASTA! //Getzman

    SvaraRadera
  5. Så Fockers har fått barn nu? :) kanske ett filmtips då..

    härligt med helg, grillning, backlöpning och allt annat du/ni hunnit med! kram.

    SvaraRadera