onsdag 5 maj 2010

Snorigt

Lite snorigt och halsont på sina håll här hemma. Adelina fick stanna hemma från träningen i går tillsammans med Lilleman och Alice. Övriga familjemedlemmar hade full fart i skogen. Snön hade försvunnit men det var rätt kallt i luften.

Det är däremot riktigt skönt ute nu. Var nyss ute och hängde en maskin nytvättade träningskläder från gårdagen. Det får bli en stund på trappan efter detta.

I dag har vi handlat, lämnat bil för lampbyte (inget man gör själv på "nya" bilar) kollat cykel till Julia och Alice har lekt en stund i solen. Det är ingen dans för tjejerna i dag så det blir nog full fart här i eftermiddag. Hoppas vädret håller i sig så vi kan vara ut i solen och leka!

Hörde förresten Carolina Gynning prata om sin "average-blogg-läsare" för ganska länge sedan. Kommer inte i håg hur det var för henne (har heller aldrig läst hennes blogg) men det vore kul att veta hur jag har det med "mina läsare". Om du vill/orkar/har lust kan du väl skriva in under kommentarer vilket kön och ålder just du har så kanske jag får fram min "average-blogg-läsare". Jag har ju (till Andreas stora förtjusning) tagit bort ordverifieringen så nu ska det vara enkelt att kommentera.

13 kommentarer:

  1. Exempel.
    Man, 34 (jag är bara 34 ännu).

    Välj att vara anonym om du tycker det är läskigt annars!

    SvaraRadera
  2. Quinna, 32. //Kajsa

    SvaraRadera
  3. Kvinna, 29.
    Krya på er, så hoppas jag att vi ses snart (ni passar ju bara på att ses när jag jobbar, får ta ett snack med Jens=)).
    Hälsa så mycket!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. fam Brobakken-Groth5 maj 2010 kl. 21:14

    Man, 35
    Kvinna, 37

    SvaraRadera
  5. Man 28, guess who?

    SvaraRadera
  6. Kvinna, 17 bor numera på fel sida siljan!

    SvaraRadera
  7. Kvinna 18
    känner att medelåldern sjunker lite nu...

    SvaraRadera
  8. Morfar även kallad Heja, Duff-duff av Alice(65)

    SvaraRadera