tisdag 11 maj 2010

Glugg

Det var onekligen skönt att satta sig till bords hos FFW och bara äta i går kväll, tack! Efter maten tog frun med sig barnen hem medans jag cyklade till Moskogen för att göra min plikt, kratta åt orienteringsklubben. Väl hemma möttes jag av detta gap!



Hon har gått hela helgen med tanden ordentligt lös och så äntligen fick hon bort den.
I natt hade tandfen lagt en guldtia i glaset men hon blev nästan förnärmad, "Det finns ingen tandfe, jag vill ha min tand!"

Underbart väder i dag! Vi har varit ute och fixat lite med drivbänkarna. Det har blivit målat, skruvat och lekt i sandlådan under förmiddagen. Eftermiddagen bjuder på hämtning x 2 och klarinettspel och kvällen avslutas för hela familjen vid Källan med Skärmskoj, Grönvita gruppen och VoG! Ska passa på att ta det lugnt med Ellen en stund och bara vara.

1 kommentar:

  1. Kommer ihåg att det var en bror till Ellens far som satte gladpack över sin tand för att överbevisa att det inte fanns någon fe. Men han var nr 2 i ordningen hos mig.

    SvaraRadera