torsdag 14 oktober 2010

Blåsigt!

Det blåser som bara den utanför fönstret. Även om solen skiner så är det nog kallt i vindbyarna. Men vad vet jag, jag har ju varit inne hela förmiddagen.

Alice och mamma (ja, kors i taket hon är här) har varit ute på promenad och lek medans jag, precis som vanligt, städat av huset. Efter det så har det blivit lite fix med F 02-04:as hemsida i IBF Leksand. Det är inte bra att sitta framför datorn så här längge... Ska nog passa på att hitta mig en plats i lä och njuta lite av solens strålar, bästa medicinen.

Gnaget på programmet i kväll. Tuff match, även om AIK bara har 7 p så har de skakat båda finallagen från i fjol, men det är bara att hålla tummarna och hoppas på någon pinne.

2 kommentarer:

  1. Bra inlägg om jaktdebatten! Mer sådant behövs... jag är med dig! Och då är jag ändå nästanjägare själv och uppvuxen med jägarpappa.

    SvaraRadera
  2. Ja tänk dom stackarna som fick lov att vara ute hela dagen ;)men dom fick ju frisk luft å sol iofs.

    SvaraRadera