tisdag 5 oktober 2010

Måttligt

Jag har nog en förmåga att prata för mycket ibland. Speciellt när jag pratar om något som engagerar mig eller som jag bryr mig mycket om. En annan anledning till för mycket prat kan vara för mycket gott i glaset.

En del människor måste älska att höra sin röst jämt och ständigt. De kan prata om vad som helst och bara prata på utan att ens bry sig om någon/något annat. De finns de som är makalösa på att ta över samtal och få det dit de vill, de avbryter och fortsätter prata och ibland undrar man om de gör något om man inte lyssna. Huvudsaken är att hon /han får prata. Tur att man kan skriva i stället, för i landet lagom vill i alla fall jag att man pratar i måttlig mängd!

Tisdagar är annars en dag med full aktivitet på eftermiddagarna. Adelina har klarinett 15:20-15:50, Ellen har gymnastik 16-17:30 och de tre stora har orientering 17:45-19/19:30. Intensivt, fartfyllt och roligt, idag blev det pizza till middag för att få ihop det! Tur att svärmor är här eftersom bilfan är lite dragig att åka i...

Dags för 3 sköna poäng mot Indianerna i kväll, plättlätt? Förhoppningsvis!

1 kommentar:

  1. Hälsa svärmor så gott och önska henne en skön semester.

    SvaraRadera