söndag 31 oktober 2010

Halloween!

Som jag skrev förra året är det ju bara att gå all-in speciellt nu när de hamnat i riksdagen för att visa sitt motstånd mot deras åsikter.


Bus eller godis?

4 döttrar gick tillsammans till de närmaste grannarna sedan fick lillpärtan gå in och de 3 stora fick sig en tur runt i de övriga gårdarna.

En förmiddag med lingonrisplockning och lövkrattning för mig, Julia och Alice. Ja det är den tiden nu, lingonris till orienteringsklubben, 2 kassar per medlem och vi är 6 i familjen...bara 9 kassar kvar nu. Jag är alldeles för noggrann när jag plockar riset. När man väl är och binder kransarna ser man stor skillnad på en kasse ris och en kasse ris.

ÄNTLIGEN fick jag skriva som status på fejjan igår, måltorkan är över! Att det sedan också blev 2 poäng var tacksamt. Nu hoppas jag att Aftonbladet har rätt om MZA, det vore ju guld! (Jag vet att jag inte ska läsa Andreas)

2 kommentarer:

  1. nej skäms på dig ;)

    SvaraRadera
  2. Alice ögon är ju betalbara står Pontus bakom? Har ni bilder på övriga familjen kan jag ju göra något kul av det.

    SvaraRadera