onsdag 27 oktober 2010

Värme

Det är inte utan att man blir lite avundsjuk på Alice. Hon ligger nerbäddad i sin vagn i en varm sovsäck och sover skönt. Själv värmer jag mig med en kopp kaffe...

Jag var väldigt trött i morse. Frun tog en tidig buss till jobbet så jag satt själv med 4 döttrar vid frukosten. Satt och gäspade över en kopp kaffe medans tjejerna åt. Jag piggnade till först när Alice var på väg hem på cykeln efter att ha gått ner och lämnat Julia och Ellen på skolan. Sedan har vi haft en förmiddag med pussel, alldeles lagom energikrävande. Jag måste nog lägga mig på sängen så jag hör om hon vaknar till utanför fönstret ute i vagnen...

2 kommentarer:

  1. Jag såg/träffade Ellen igår på simhallen. Hejade men hon känner nog inte igen mig =)

    Gillar också att springa uppför Käringbergsbacken! Men hur många ggr gör ni det? Jag brukar nöja mig med en, haha. (plus upp- och nedjogg såklart)

    SvaraRadera
  2. Det var väl skönt att koppla av lite efter en hel vecka på jobbet.

    SvaraRadera