onsdag 8 september 2010

H 40?! Inte jag va!

Fick en tankeställare igår när jag fick frågan om jag kunde vara med i H120-laget på budkavle-DM. H120 innebär att tre löpare ska ha en sammanlagd ålder på 120 år~40 år per gubbe. Oj då har jag blivit så gammal? Samma känsla får man när man ser(på facebook) att mina före detta elever fyller år och man ser hur gamla de har blivit...

Jag är en man av ordning och det är då lite jobbigt att komma till ett arrangemang där det känns som om man inte har någon koll. Förhoppningsvis var det bara jag och Frun som hade samma känsla. Det var Siljanskrets och de som var ansvariga har lagt ner ett hästjobb. Det måste dock finnas fler medlemmar som kan hjälpa till om de bara får frågan. Klart att det blir missar och annat om det blir one-man show. Det gör väl ingenting om det står fel datum på kartan. Men kommunikation är något som vi i klubben måste tänka på inför kommande arrangemang.

1 kommentar:

  1. - Trist att ni av alla missar Jämställdhetsbonusen, knasigt!
    -Åh, få träna på arb-tid, underbart! På mitt nya jobb får vi göra det en timme per vecka iaf.
    -Höstträning, löpning? Jag är ju inte så intr av orienteringsbiten men skulle gärna löpträna i grupp någon gång...

    SvaraRadera