torsdag 30 september 2010

Ett år sedan!

Det har gått ganska precis ett år sedan jag började köra lite hårdare med mitt skrivande här på bloggen. Det har väl blivit ganska många inlägg sedan dess med varierande kvalité. Det är ganska kul att gå tillbaka och läsa vad jag skrev om förra hösten, man glömmer så fort vad man gjort och hur det varit. Jag är väl en person som hellre ser framåt än bakåt men minnen kan behövas uppdateras då och då!

Idag har jag och Alice städat, ja mest jag...hon ville dansa i pysselrummet i stället. Ena sekunden är hon vacker prinsessa i förd klänning för att i nästa stund komma upp med en dock-napp innanför trosan och säga.: "Jaja, hopp!" (Alice, snopp). Ja vad månde bliva?



En härlig, solig höstvecka börjar gå mot riktig helg. Det är som sagt något visst med dessa kalla frostiga mornar som blir till strålande dagar. Undrar om det blir någon träning för mig denna veckan? 25-mannaträning från Källan är väl inte den ultimata träningen. Men å andra sidan att springa orientering en eftermiddag/kväll på hösten är ju aldrig fel. Det har ju funkat förr. Sen vill man ju inte vara helt otränad när Onsdagsligan drar igång om några veckor!

1 kommentar:

  1. Pontus, det är alltid spännande läsning på din blogg!
    Det första man gör på förmiddagen är att gå in på din blogg och följa din dag!
    Trevlig helg på er alla på Tillasvägen 14!
    Önskar Morfar

    SvaraRadera