söndag 19 september 2010

Valdag

Känner mig sliten. Det kan bero på att jag sprungit H 40 idag, man blir vad man springer? Jag och Adelina åkte med VoG:arna, Frun och resten av familjen tog en senare avfärd för att hinna se oss springa i alla fall. Stafett eller budkavle är ju fantastiskt kul, i denna vanligtvis individuella sport, så det vill man ju att ungdomarna ska få uppleva. Bara glada miner och Gänget hade som vanligt riktigt roligt tillsammans.

Hem för matlagning, rotmos, som föll alla i smaken. Frun tog med sig halva familjen för att rösta och efter maten tog jag och Ellen en tur ner till Edshult för att fullgöra min plikt/rättighet.

Nästa vecka ska vara datafritt här hemma så jag får se om det blir lite smygbloggande eller ej. Måste ju i alla fall se till att kolla mina mejl, men det kanske jag kan göra på jobbet. Nu blir det te och varma mackor med trattisar framför burken, undra om jag röstat på det vinnande laget?

1 kommentar:

  1. vad händer med dator? Kul att det gick så bra för de små på kaveln, är det jobbigare att springa H40 än H35? Ha det nu så bra i veckan. Kramisar

    SvaraRadera