söndag 14 februari 2010

An offer you can´t resist?


Idag var det debut på en annan arena för min Julia! Leksandshallen, innebandymatch P/F-02. Hon var inte det minsta nervös, vad hon visade i alla fall. Familjen delade upp sig i sitt tittande. Jag såg uppvärmning och 1:a perioden åkte hem och då åkte frun ner med Adelina och Ellen som såklart ville se. Alice var inte så intresserad… Fick erbjudande om att spela i a-laget och det känns ju för jävligt att behöva tacka nej på grund av halsont. Intalade mig själv ett tag mitt på dagen att ”det är nog ingen fara…” men förhoppningsvis kan det komma fler till fällen när IBF har kort om folk.

#8 Julia Funke
G A P +/- SOG
0 0 0 4 0 10:23


Jag och Ellen var borta vid isbanan en stund efter lunch och åkte/lekte lite med några av hennes kompisar. Sedan tog jag med mig Alice till Leksandshallen för att, i alla fall, få se lite av matchen. Det är dock roligare att spela än att titta… Fick avbryta matchtittande på grund av ett pit-stop.

Hemma blev det tacos med hela familjen innan det var dags för Adelina att gå iväg på hopprep. Angående Julias statistik så har jag bara hittat på jag har ingen koll om något. De vann i alla fall och hon tyckte det var kul, det är huvudsaken.

2 kommentarer:

  1. vi har kort om folk resten av säsongen ska jag hämta dig imorgon vid 19.40 ungefär?

    SvaraRadera
  2. Härligt med fartfyllda aktiviteter, innebandy, skid-o, skottning med Hansenkillarna mm!

    SvaraRadera