torsdag 18 februari 2010

Skandal!

Man skulle ju kunna älta dessa arrangörsmissar till förbannelse. Det händer något varje dag. "Nu drar vi ett streck över det här och går vidare..." kan man få köra med elever ibland, det passar sig kanske här också. Men med ett dödsfall och allt annat som hänt så vete tusan. Jag är mest glad och lättad över att det gick bra med Anja. Och hoppas vi gud att inte någon av mina flickor väljer en fartgren i alpint... Det skulle vara en pärs varje åk, varje träning. Men som man fick se igår är ju inte heller längdåkning helt utan fara... Kul för Anna O att med sin säsong återigen bevisa att hon är en riktig mästerskapsåkare av rang, duktig gumma (hon är ju nästan tant i landslaget...).


Ellen på gårdagens Lilla Vasalopp! Se upp Marit!

Känns segt att städa idag då jag har en dotter hemma från skolan med halsont och jag är inte riktigt kry själv ännu. Man blev väl inte piggare av att var uppe i natt och kolla på Tre kronors match. Ingen höjdare men en seger är en seger.

Lilleman åkte hemåt idag och igår kväll var vi upp till Granberget med Adelina och Julia och åkte slalom. Undra om träningsvärken idag är ett tecken på att man är dåligt tränad eller om man helt enkelt kör på bra? Hoppas Ferry, ACO, eller Helena inte har någon träningsvärk inför dagens uppgift. Jag håller tummar och tår och hoppas vi slipper fler skandaler...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Din analys på OS-arr. är klockrena.
    En härlig bild på en blivande Kalla
    lev.av stjärnfotografen.

    Hälsn. Experten

    SvaraRadera
  2. En sån sötnos som skrinnar fram syns att hon tycker att det är kul.

    SvaraRadera