måndag 15 februari 2010

Sjuk eller bara vek?

Det är så otroligt trist att ha ont i halsen, vara tung i bröstet och allmänt seg. Ska hålla skutan uppe trots allt. Fick lov att hoppa över gympan idag och jag hoppas att det gått bra för min grupp ändå, vikarien kommer väl snart med en rapport.

I eftermiddag blir det fullt hus med 3 kompisar som ska med hem och leka. Idag måste jag helt enkelt somna en stund medans Alice sover för annars kommer det vara 1 sur-gubbe i huset och 7 flickor som flyr huset... För som reklamen säger "ni fruntimmer klagar på att föda barn...".Jag som varit med på 4 förlossningar vet ju vad jag pratar om...

Nejdå, det är inte så farligt men det är som sagt förbannat trist. Få se nu om jag orkar fixa lite lunch innan vi ska sova!

1 kommentar:

  1. Du brukar ju få ont i halsen prova med Zyx det är något av en blandning av de du använde i ungdomen. Krya på dig.

    SvaraRadera