tisdag 2 februari 2010

Snö och solsken!

På tisdagar är det hemmadag även för Ellen. Vi hade tänkt att ta en sväng ner på Kyrkis men det blir så drygt när det inte blir någon riktig lagad mat innan Alice ska sova. Alice och jag åkte och handlade och Ellen valde att vara hemma själv. Hon tycker det är lite spännande, hon vill vara inlåst och jag vill att hon har telefonen med sig!
Även om lunchen idag inte var lika "lyxig" (hade dock samma grundingredienser) så var mitt sällskap desto trevligare!


Nu när Alice sover har jag varit ute i solen och åkt skidor på tomten med Ellen.

Kan det bli bättre än med en massa snö och solsken?

3 kommentarer:

  1. Det ser ut att vara en lite behagligare temp idag va mysigt det ser ut

    SvaraRadera
  2. Vilka filmstjärnor! De är för goa!
    hälsar Morfar

    SvaraRadera
  3. Åh härliga bilder! Snö och sol, det bästa som finns. Bara spåren fryser till sig lite nu så :)

    Ett tips, din blogg blir ännu mer lättläst och ännu bättre om du delar in inläggen i stycken :) tycker jag...

    SvaraRadera