fredag 19 februari 2010

Underbara Anja!

Jag är en känslosam människa. Repotagen som varit efter Anjas krash i tisdags berör mig. "Du ser lättad ut?!" frågar en reporter pappa Anders. Tro fan det! Att se mamma och systers reaktion på fallet får mig också att få tårar i ögonen. Såg en underbar dokumentär om Anja inför OS. En underbar människa och personlighet som konstigt nog har prestationsångest. Har man inte sett filmen, se den! Prestationen som hon levererar i går kväll är ju en bragd! Att hon redan har 2 bragdguld sedan tidigare (-06 och -07) är väl det enda som kan stoppa henne från ytterligare ett. Tror och hoppas att svenska folket tar henne till sitt hjärta och röstar fram henne som Jerringprisvinnare i stället!

Snöar ute här hemma idag igen. Ellen och jag hade tänkt åka skridskor men vi vill/orkar inte skotta... Det blev bob i backen i stället!



Nya tag i spåret i kväll, det gick ju inte så bra för Ferry & Co i går. Jag hoppas och tror att Anna O:s karl Johan får till det i morgon kväll (om han nu hittar banan...). Även Haag och Kalla blir giftiga men det är ju i kväll. Vitryssar står för motståndet i kvällens hockey, say no more!

3 kommentarer:

  1. Va duktig du är på att fota och filma Ellen har du valt jobb redan för framtiden. Kramisar. Anja kan man ju bara hylla sp mycke det går man får ju tårer varje gång man ser hennes framfart.

    SvaraRadera
  2. ja man ryser av anjas prestation... att övervinna alla de hjärnspökena är ju otroligt!

    SvaraRadera
  3. jag skulle hjälpt dig skotta om vi inte var förkylda allihopa

    SvaraRadera