fredag 16 april 2010

Dålig dag!

Sprang ett pass i går kväll. Det kändes som om jag hade blyinlägg i skorna. Senare på kvällen ett hemskt otrevligt avsnitt av Criminal Minds, jag är ju lite blödig. Fick lite för lite sömn i natt. Alice var lite gnällig när hon vaknade och spydde mitt under frukosten. När jag tvättade tredje maskinen spytvätt för dagen färgade jag flera plagg blålila.

När Alice mår dåligt och jag blir orolig blir jag lätt snarstucken och har jävligt kort stubin. Detta har väl mina övriga söta små döttrar fått utstå idag. Passade på att steka innanlår av älg (alla köttkännare hånskrattar) till middag och det var tamefan som att äta ett par gamla skosulor. Som tur var blev potatisgratängen god...

Alice somnade i alla fall med både chips (salt är bra binder vätska) och vatten. Så nu vänder det! Kollade nyss på Modos hemsida och det är 4 hyfsade nyförvärv klara till hösten, tvillingarna regerade med Samuelsson och Edler i natt så en helt dålig dag har det ändå inte varit. Ska ta hand om min fru och de barn som ännu inte somnat och få ett härligt slut på dagen ändå!



Trots att man är sjuk så kan man försöka stå på händerna som sin mor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar