onsdag 14 april 2010

Trazan och Banarne

Alice, Trallan, Trasan, hon är som en trasa i dag. Lilla skruttan har haft hög feber i natt och som väl är har hon druckit. Hon har fått behålla kiwin från i går kväll och innan hon somnade i min famn så åt hon ett smörgåsrån och drack cola. Man känner sig ganska värdelös när man inte kan hjälpa den lilla, men vätska och sömn är nog det hon behöver.

Passar på att försöka lära mig hur jag lägger ut ol-info på Leksands OK:s hemsida. Det går hyfsat, se om det kommer in någon bild i slutet på veckan. Jag ska i väg till Falun på ett skido-möte i kväll, om jag orkar efter nattens vätskepåfyllning av Alice.

Anton Hedman är klar för Modo, det känns bra. Ung och svensk, det är så värvningarna ska göras. Det är klart att hittar de en Zucca eller en Pikka får det vara från Norge och Finland också för den delen...

LIF har beslutat att inte satsa på ett nytt återtåg, det låter väl okej. För uppenbarligen så har inte de tidigare satsningarna lyckats särskilt bra. Nä, överbetalda spelare utan hjärta är inte bra för något lag vare sig man är gnagare, leksing, modoit eller (gud förbjude) HV-fan...

4 kommentarer:

  1. Jag har fått lära mig att om man får i sig några chips, lite cola och banan så har kroppen fått alla näringsämnen den behöver! Kämpa på med lillskruttan! Jag har också en sjuk skrutta här idag...

    SvaraRadera
  2. Träningen är flyttad till 1830-2000 onsdagar idag var vi elva st

    SvaraRadera
  3. Som HV-fan är det skööönt att finalen snart börjar...

    Hörde du var hos DG och inspekterade varorna, vi får väl försöka samordna någon träning nångång även om din träningsmängd verkar vara dubbel min...

    SvaraRadera
  4. Men nej vad tråkigt med Alice! :( Hoppas hon kryar på sig snabbt!

    SvaraRadera