lördag 17 april 2010

Skubbat

Ett försök till lockbete för barnen. "Pannkaksfrukost till den som sover till klockan 9". Jag sov väl inte så länge men fick ligga kvar i sängen och gick inte upp förrän 10 i 9...

Sedan har jag (helt själv) haft en dag med en massa småskubb (ett av pappas sköna uttryck). Lite inköp på Clas, Granngården och Norsbro så nu finns att göra. Lördagsgodis och film innan jag började med lite lister i köket. TV:n står på så man kan kolla innebandy-finalerna under tiden.

Alice mår bättre i dag även om hon inte är pigg och inte har ätit särskilt mycket. Oron är inte helt borta men min korta stubin har var betydligt längre i dag.



En trött snutta myser med storasyster!

Zucca och Pikka verkar förlorade inför hösten så man får hoppas att de nya och de gamla levererar. Skönt att svensklaget Detroit (mitt lag även om jag som sagt har många favoriter) vann i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar