onsdag 28 april 2010

Damma av

Det är otroligt skönt att söka efter några gamla godingar på Spotify. Just nu Weezer, I like! Står och pular i mig lite lunch (knäckebröd med brie och marmelad och kaffe) samtidigt som jag lagar middagsmaten som vi ska ta med till FFW!

Hade en bra träning med våra adepter i går kväll. Det var kompassövningar. Kompassen är bra att kunna hantera även om jag personligen gillar att rikta kartan efter verkligheten. Ellen och Julia var med i sina grupper och sprang. Ellen hade frun efter sig och Ellen har tydligen ärvt min talang, ha ha, frun hade ett sjå att hänga med. Alice får vänta något år innan hon får vara med...



Ellen med en old-fashion-stämpling.



Julia på väg till samlingen!

Förmiddagen har spenderats ute. Jag satt sönder ett bord häromveckan och snart står ett nytt färdigt. Alice har lekt i sandlådan, gett mig skruvar och lekt med dockor. Det är rätt skönt ute i dag så jag hoppas att våra solrosor tar sig från nattens frost (vi glömde dem ute i natt...). I natt gick också Detroit vidare i slutspelet, gött, synd bara att de är på samma sida som Vancouver.

1 kommentar:

  1. Hej Pontus!

    Kan du lägga in bilderna från Skärmskojgruppen på "skärmskojsidan" på LOK:s hemsida eller måste man ha någon kod för det?

    SvaraRadera