söndag 29 november 2009

50 raka...

..inlägg men igår satte Telia stopp! Det har troligen (enligt min "datanörd-vän") blivit lite för mycket Spotify här hemma och jag har ingen aning om hur avtalet med Telia ser ut... Men som tur är, är inte min vän bara "datanörd" utan också otroligt snäll som lånar ut sitt modem när det ska betalas räkningar idag...och så kan jag ju passa på att skriva lite! I helgen så har morfen, Kerstin och Jossan varit på besök och bland annat kollat på Julias och Adelinas dansshow. Själv stod jag i kulisserna på andra föreställningen och hjälpte till med ombyten mellan låtarna. Rörd till tårarna när man går ut och kollar...stolt pappa!
1:a advent idag och skridskoskola som sig bör efter en frukost med tända ljus. Utegranen står på plats och ljusslingan ska i så snart mörkret lägger sig. Nä nu för jag lov att göra det jag lånat modemet för...

4 kommentarer:

  1. Imponerande allt du och ni hinner med på en dag! Jag tycker jag brukar ha fullt upp - haha - utan barn och med bara mig själv att bry mig om...

    SvaraRadera
  2. eller jo, jag har ju en sambo att bry mig om men han klarar ju sig ganska bra själv utan matlagande och skjutsande och så :)

    SvaraRadera
  3. Glad advent / Andreas

    SvaraRadera
  4. Är du intresserad så har vi ett gamalt modem, åskan tog digitaltv utgången men modemet funkar. (kanske kan bytas mot en reflexstav om du har någon?)

    SvaraRadera