onsdag 18 november 2009

Leverans!

Än kan gubben, tre sköna poäng igår både för laget och för # 21. En relativt ödmjuk gosse som man kan se i intervjun.
Känns som om helgen betalar tillbaka med en Adelina i strålande form, hon är fantastik! Julia är en stor 7-åring som cyklar med 3:orna till skolan...Ellen och jag har spelat spel före förskolan. Alice dissar lunchen jag serverar men tre kalla korvar (Siljans chark) slinker ner som ingenting... Hon äter dem hela, det ser lite roligt ut.
På nannyns begäran så lägger jag ut en film.(jag var tvungen att kolla med honom att det var han som kommenterat igår, det är ju trots allt en galen värld...)


Alice ska nu ner i vagnen och sova, själv ska jag ta en kopp kaffe innan jag sticker ut och kapar lite taklister, ingen rast ingen ro...

2 kommentarer:

  1. Skulle det inte vara en film med hockey, här är det ju trappträning på högsta nivå, snart går Alice upp för trappan. Är grinden borta?

    SvaraRadera
  2. Hej Pontus!
    Hoppas allt är bra! Vilken fart det blivit på bloggandet, kul är det att följa er! Undrar just när Daniel ska ta tag i julbaket här hemma...Vill passa på att imponera på en "gammal" innebandyräv som du och gå in på zorrofint.blogspot.com, kanske något för mammorna i Leksand att ta efter?!
    Hälsn Millis Kaipe
    (spana även in elsaochoskar.blogspot.com när du ändå är i farten)

    SvaraRadera