lördag 14 november 2009

Bekväm

Efter en härlig fredag med många goda vänner och världsgoda langos kände jag att idag behövs en stärkande tur till lekparken på morgonen. Alice, Ellen och jag går/tultar/rullar snöklot på vägen dit.
Resultatet blev en schysst snögubbe och en snorig näsa, det kanske är tur ändå att det går lite långsamt i beslutsprocesser ibland...

"Pappa, pappa du måste komma!" hörde jag Ellen ropa när jag stod och hängde tvätt igår. I den här docksängen ville tydligen Alice vara...
Mina 2 minstingar, puss på Er!

Dagens låt!

1 kommentar:

  1. Han såg lite ledsen ut snögubben tycker jag! Ni får bygga en fru åt honom :)

    Naaw, vad liten hon är Alice när man får se i proportion till docksängen! Hon verkar redig för sin ålder, men det gäller väl för oss minstingar att vara det!

    SvaraRadera