tisdag 10 november 2009

Planera mera

Ibland blir det ju inte som man tänkt... Igår när jag skulle till att laga middag så planerade jag dagens inlägg, lite film. Gjorde 2 filmer och tänkte att om jag laddar över dem idag (det tar sån tid att ladda) har jag tid över till annat i morrn. Fixar det och det känns bra. Eftersom 3 av döttrarna fick sin spruta igår så var jag beredd på att minst en skulle få någon reaktion och då är det ju bra att vara väl förbered. Min nanny kommer upp senare på kvällen och "Till lasagne dricker man ett glas rött!" Man säger ju inte emot svärfar även om jag ätit klart för länge sen... Natten flyter på bra och Julia klagar lite på att hon är öm vid frukosten, i övrigt ingen fara, skönt! Nannyn cyklar med Julia till skolan och medans Ellen och Alice klär på sig/busar/leker så passar jag på att fixa dagens inlägg. Trycker på "Publicera inlägg" och får sen till min "fasa" se att det blir daterat måndag den 9 november...Så var det med att vara planerad... Men jag passar på att skriva ett inlägg nu när Alice sover, Ellen kollar på TV och nannyn "vilar middag". Hinner jag klart innan Alice vaknar och grahamsbullarna bränns...?

1 kommentar:

  1. Du får sätta timer på ungarna, som på ugnen, så de är klara med sitt samtidigt ;)

    SvaraRadera