fredag 27 november 2009

Gillar läget!

Vaknar. Äter frukost. Skickar 2 barn till skolan. Dammsuger 4 rum och gör rent 2 toaletter. Slänger sopor. Får samtal från sjuk Fru. Lämnar Ellen på förskolan. Åker och tittar på Adelinas innebandyturnering. Åker och hämtar sjuk Fru. Dammsuger resten av huset och våttorkar 3 rum. Ger Alice lunch. Kollar Frun. Åker och tar spruta med Alice. Lägger Alice i vagnen för att sova. Kollar Frun. Värmer lunch. Bloggar. Äter kall lunch. Åker och hämtar Julia och Ellen på skolan och förskolan. Får hem Adelina och kompis. Adventspyntar. Fixar fruktmellis. Skickar Ellen på gymnastik (tack Lola). Vattnar blommor. Skalar potatis med Alice. Kollar Frun. Kokar potatis och panerar fisk. Steker fisk. Dukar. Skickar hem Adelinas kompis. Argumenterar med Adelina. Äter. Kollar frun. Bolibompa. Diskar med Alice. Gröt till Alice. Borstar tänder på Alice och Ellen. Läser bok för Ellen. Lägger Alice och Ellen. Borstar tänder på Julia. Lägger Julia. Lyssnar på web-radio. Lägger Adelina. Går ner till Frun och kolla Criminal minds. Inser att Modo förlorar. Borstar mina egna tänder. Lägger mig och läser. Somnar. Vaknar av att Ellen kommer. Somnar inte om direkt. Vaknar av Alice 6:06. Går upp. Väcker Adelina. Vi (Julia, Adelina och jag) fixar frukost. Äter frukost. Skickar 2 barn till skolan. Bakar 3 kanelsockerkakor. Har en piggare Fru! Fixar och äter lunch med Ellen och Alice. Lägger Alice för att sova. Bloggar. Kollar frun. Tycker jag synd om mig själv? Nä. Självvalt och jag älskar det. Tycker dock synd om Frun. Tog förresten själv sprutan igår. Hur känns det? Inte en aning. För vem fan har tid att känna efter…

1 kommentar:

  1. Du får hälsa Anna jag försöker ringa i kväll när det är bolli Hoppas att allt är lite bättre idag.KRAAAMM

    SvaraRadera