torsdag 21 januari 2010

An date with miss Bolido

Har en stående date med min miss Bolido varje torsdag. Vissa veckor träffas vi även andra dagar, som häromveckan när hon sög av granen...
Idag var vi igång redan före klockan 8 men fick ta en paus när Ellen lämnades på skolan för gympa med förskolan. Vad gör Alice under tiden kan man ju fråga sig.

Sköter sig själv helt enkelt!

Igår var det löpning för mig och det känns i kroppen idag, man har ju tagit steget upp i "gubbklass" nu efter nyår så det måste vara därför. Kändes ändå hyfsat i skogen och träningen var riktigt kul! För även om man börjar bli gammal så är det ju viktigt att man har roligt när man tränar! På tal om roligt så ska Julia iväg på innebandy ikväll igen, en idrott/hobby som ligger mig varmt om hjärtat. Måste dock se till att införskaffa ett par schyssta brillor till tjejerna man vet ju hur det vevas med klubborna...
Adelina vill iväg och testa sina skateskidor som jag fixade med igår. Det är så kul när tjejerna vill testa nya utmaningar!
Det är väl ofrånkomligt att inte nämna Hannu Aravirta. Hoppas att han är rätt man att tränga sig in i spelarnas huvuden, för att åka skridskor och hantera en puck klarar väl, ja de flesta i alla fall!

4 kommentarer:

  1. Det är uppenbarligen något fel med filmvisarprogrammet här på blogger!
    Sorry, men det kanske funkar i morgon...

    SvaraRadera
  2. Jag trodde att Alice var i bastun när du hittade henne men sen såg jag att inte filmen går igång spännande väntan..

    SvaraRadera
  3. Hej, Tillasvägen 14!
    Alla ni är för härliga och Alice som filmstjärna är bara så kul att se!
    Häls.
    Morfar

    SvaraRadera
  4. att jag inte läste bloggen innan träningen då hade jag kunnat "fixat" hem ett par brillor.

    SvaraRadera