fredag 29 januari 2010

Helg?

Har haft en softishdag ännu så länge med mina 2 minstingar. Lite tvätt, lite dusch, lite tv, lite lek, lite kort, lite skottning och mycket blodpudding! Solen strålar ute och det känns som det är läge att ta vara på solstrålarnas energi. Ska bara brygga lite kaffe först. Fick i mig några koppar sent igår när frun och Ellen var på LOK-gympa och Julia spelade innebandy. Det fick mig ju som vanligt att stirra i taket men det gjorde inte så mycket. Kunde ägna mig en stund till att le åt femettan igår och åt dessa människor i Robinson vars "positiva egenskaper" får en att skratta/hånle! På tal om att skratta så såg jag och frun en stund på "The real housewives of New Jersey" i onsdags och som jag skrattade. Patetiskt, jajamen! Skulle aldrig mäkta med ett helt avsnitt men såg en fantastiskt rolig sekvens med bordvältning och mycket ****-ord.
Just det, lärde jag mig något igår? Jo, att det faktiskt går att få tyst på "katiga" HV-fans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar