onsdag 27 januari 2010

Gul snö!

Lilleman åkte söderut idag. Innan han drog frågade han "Vad ska ni gör idag då?" "Återhämtning", svarar jag. Vet inte om det blivit riktigt som jag tänkte mig...
Alice har gått omkring i bara trosor idag innan lunch vilket medfört torkning av golv. Skulle sätta in lite papper i pärmar som slutade med ett bord fullt med ännu mer papper och 4 nya pärmar till tjejernas bankpapper. Nere i källaren fanns det också lite tvätt men med Cranberries på stereon gick det snabbt och lätt! Så var det då dessa räkningar som ska betalas, skönt när det är gjort.
Nu står jag här med en kopp kaffe och laddar inför eftermiddagens danskörning och kvällens träning. Ler när jag tänker på Stefan Holms "vattenovana" från MM igår. Ett fantastiskt program som jag hellre sett visats på helgen i stället för Let´s dance/Robinson. Det är ju finalvecka i Robinson och vore jag Örebroare skulle jag skämmas över dessa 2 deltagare som halkat vidare i programmet, hoppas "Mördarn" vinner även om han är gnagare! Robinson för mig alltid att associera till karaktären Robertsson i Rally och i denna tid av snö så måste man ju lyssna på Rally-Annika!

1 kommentar:

  1. Tack för senast! Längtar redan tillbaka!
    Kan det vara er alla? Eller är det också en annan favorit, som heter Alice och kallar mig för Mamma!
    Hälsn. Lilleman

    SvaraRadera