söndag 28 mars 2010

Bryt ner, bygg upp

Det var en trevlig återträff. Kul att träffa alla gamla klasskamrater, man har ju förändrats en del på 20 års... Kul att träffa vissa av de övriga som gick i parallellklasserna. Efter att ha ätit druckit och pratat en massa gick jag helt sonika hem. Det var väl en kombination av att jag var "hur trött som helst", alkoholintag och det faktum att jag hade träffat och pratat med de som jag velat!

Skönt att vakna med sina döttrar i morse som sov ända till 8:30. Strax före lunch åkte vi ut till Fröderyd för att hälsa på min äldsta bror, hans fru och barn. Det var mycket trevligt och Ellen älskar att träffa sin kusiner.

Vi var hemma på Vaxblekargränd strax innan 4 och jag kände att jag lär bygga upp lite igen. Sagt och gjort, jag sprang bort till Högagärdebacken och körde lite intervaller. Det var riktigt segt men ack så skönt efter. Det är bra med disciplin.

Det har varit en seg kväll efter en god middag. Ellen klagade på magont vid Bolibompa och under tiden som jag senare la Alice hörde jag henne spy. Det var nog inte så konstigt att jag mådde som jag gjorde i natt...

2 kommentarer:

  1. Mor bland spyorna28 mars 2010 kl. 21:39

    Va skönt för dig Pontus att du har ditt avklarat då kan du ju ta hand om dina gamla föräldrar när det är deras otur. Hoppas jag slipper

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni slipper det ni andra! Kräket alltså!

    Ja,det var kul att se alla på återträffen! Ha en fortsatt bra vecka i S-Ö. Och du, disciplinen är grym att ha! Vilken gåva!
    Ann-Louise

    SvaraRadera