onsdag 3 mars 2010

Skid-o dag!

Ibland hänger man inte riktigt med. Sportlovet innebär lite senare kvällar för döttrarna och med projekt och iordningsställande av skid-o så glömde vi helt enkelt bort. Jag såg på en gammal elevs "status" på facebook att vi missat. Tur att tekninken går framåt så vi kunde se MM på Svt play!

Idag blir det skid-o för hela slanten. Nä, inte riktigt då. Ett kalas, en klippning, middagsgäster och en sleepover ska fixas nu på eftermiddagen/kvällen. Det var hur som helst helt okej uppslutning på förmiddagens skid-o. 23 barn och ungdomar som provade på ett eller ett annat sätt. 42 stycken var på något sätt inblandade, det var kul! Kontrollerna sitter ute en vecka till så om någon är sugen att pröva är det bara att höra av sig så fixar jag ett kartställ och en karta...



Skid-o blir det också på träningen för min del i kväll. På förmiddagen var jag bara där som ledare. Nu ska jag för första gången sedan 1994 se om takterna sitter i och åka en riktig bana. Kanske är tur att det är jag som satt ut kontrollerna så jag vet var de sitter...

2 kommentarer:

  1. spelar du schack med dig själv också?
    //Getzman

    SvaraRadera
  2. Ja de gör han nog för då vet han ju att han vinner

    SvaraRadera