onsdag 10 mars 2010

Naturens krafter

Fick upp gardinstångshållarna igår, kors i taket! Tvångströjan var inte ens nära. Var ute och fotade lite av vad lite snö kan ställa till med i solen i går. Har bara hängrännan kvar att spika upp.









Jag blev träninsansvarig i går på onsdagsligan eftersom den tilltänkte var sjuk. Hade tänkt att vi skulle springa på cykelvägar/vägar men på vägen bort så ändrade jag mig (riktigt halt på våra cykelvägar). Det får bli snöpuls på "Juneviks åker". Det blev drygt kan jag lova, men efteråt kändes det bra.

Idag har vi tillbringat förmiddagen med handling, VC- och BVC-besök. Ellen fick en väl godkänd stämpel och jag hade inte förväntat mig annat av vårt underbara kvicksilver! I eftermiddag när frun kommer hem blir det tapetsering, alltid lika kul att samarbeta med den man älskar!

1 kommentar:

  1. stod fönstret och undrade vad det var för stollar :)

    SvaraRadera