tisdag 30 mars 2010

Som Kalle Moraeus sjunger, underbart!

Idag var det en strålande solig dag, men först lite bilder från gårdagens innedag!

Full fart med Hello Kitty och garaget!



Påskfint i riset blev det!



Gårdagen slutade med att lilla mamma också fick sig en släng av magsjukan eller var det nu är? Det fick till följd att det var 2 pappor och 2 döttrar som begav sig till lekparken på förmiddagen och till badhuset på eftermiddagen. Under Alice sovstund passade jag på att förlänga min träningssvit till 4 dar i rad = årsbästa... 90 minuter, strålande solsken och bitvis helt bart, underbart. Kan dock meddela att det är bitvis riktigt blött på Höglandsleden.

Ellen passade på att fråga en fråga som säkert många undrat om men ingen vågat/velat fråga. "Farfar, varför tittar du så mycket på tv?" Jag kommer inte ordagrannt i håg vad han svarade men jag flikade in, "Man blir gråhårig om man ser för mycket på tv!" Och när man vet hur min gode far lever sig in vissa matcher kan man förstå varför.

1 kommentar:

  1. Tjoho, 90 min i solsken lät underbart! Själv har jag tredje ofrivilliga vilodagen på rak (årssämsta...) pga halsont. Hur långt tar du dig på 90 min förresten? säkert rätt långt kan jag tro! Glad Påsk!

    SvaraRadera