söndag 14 mars 2010

Tapetklister under mina...fötter

Äntligen kom jag till vid datorn idag, bättre sent än aldrig. Det har varit en pysselsöndag i dag. Sågning av lister på förmiddagen medans tjejerna lekte ute i solskenet. Det kommer bli fler förmiddagar med sågen... Efter lunch och när Alice sov började jag och frun tapetsera i vårt blivande sovrum. Repris av Melodifestivalen blev det för de tre stora tjejerna. Det blev klart till slut (tog en timme för varje dotter) och riktigt bra också! Tackar mina underbara döttrar för hjälpen (med att hålla er ur vägen...). Mönsterpassade tapeter är inget att rekommendera för par med kommunikationsproblem eller som har svårt att samarbeta.



Alice vill såklart vara med och hjälpa till eller i alla fall klättra!

Frun och jag har druckit te och ätit Bounty framför sport och omdömesskrivning. Nu blir det sängen och jag ska ladda inför morgondagens gympa. Har lite dåligt samvete eftersom jag helt glömde bort (det obligatoriska) ledarmötet som var idag, men just då var det jag som stod på stegen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar